قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت ذرت فله قيمت ذرت در بازار آزاد قيمت ذرت كرمانشاه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت هر كيلو ذرت-قيمت ذرت در بازار ازاد-قيمت ذرت دانه اي-قيمت ذرت فله-قيمت ذرت ايراني-قيمت ذرت خشك خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت هر كيلو ذرت-قيمت ذرت در بازار ازاد-قيمت ذرت دانه اي-قيمت ذرت فله-قيمت ذرت ايراني-قيمت ذرت خشك با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه و قيمت هر كيلو ذرت-قيمت ذرت در بازار ازاد-قيمت ذرت دانه اي-قيمت ذرت فله-قيمت ذرت ايراني-قيمت ذرت خشك كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ذرت چيست؟

ذرت گياهي است كه منشأ آن مكزيك جنوبي است. بخش اصلي مواد مغذي در مغز يا دانه ذرت وجود دارد و رايج ترين بخش مصرفي است. باتوجه به محل رشد و گونه آن، رنگ آن مي تواند متفاوت باشد. نوعي از ذرت، ذرت شيرين نام دارد و در تركيبات مغذي آن بيشتر قند وجود دارد و مقدار نشاسته آن كمتر است. ذرت يا بلال از نمونه هاي گياهي خوراكي هستند كه در درمان و پيشگيري بسياري از بيماري ها خصوصا سرطان، تاري ديد مورد استفاده قرار مي گيرد. آگاهي درباره كاربرد،خواص، عوارض، مضرات و طرز استفاده از آن لازم است.

 

امروزه افزايش اطلاعات درباره ميزان مصرف هر ماده خوراكي و همچنين آگاهي از خواص و عوارض مصرف آن مورد توجه بسياري از مردم قرار گرفته است. دانه خوراكي ذرت كه در سرتاسر جهان قابل كاشت و برداشت است از جمله موادي است كه روزانه بسياري از مردم از آن در وعده‌هاي غذايي خود استفاده مي‌كنند. ذرت حاوي بسياري از ويتامين‌ها است اما افراط در مصرف آن خالي از عوارض جانبي نخواهد بود. خاصيت اين دانه‌ها در درمان و پيشگيري از بسياري از بيماري‌ها از جمله سرطان قابل توجه است. ذرت يا بلال دانه‌هاي خوراكي هستند كه در ابتدا از قاره آمريكا كشف و برداشت شدند.

با اين وجود بسياري بر اساس مطالعات معتقدند كه اين دانه‌ها براي اولين بار توسط مردم بومي جنوب مكزيك استفاده و مصرف شده و سپس از مسير كوه‌هاي آن است و دشت‌هاي آمريكاي جنوبي به دست مردم آمريكا رسيده است. به دليل فيبر و كالري موجود در اين دانه خوراكي بسياري از مردم در استفاده از ذرت استقبال زيادي از خود نشان داده‌اند. بيشتر زمين‌هاي كشاورزي ابتدا از گندم و سپس از ذرت در نقاط مختلف جهان پر شده است. اين گياه در مناطق مختلف جهان، رنگ‌هاي متفاوتي از جمله سفيد، زرد و يا نارنجي دارد كه از مواد مغذي زيادي برخوردار است.

ارزش غذايي و خواص ذرت

اين دانه كه از خانواده گندميان محسوب مي‌شود، داراي ارزش غذايي بسيار زيادي است. در هر ۱۰۰ گرم ذرت، ۳۶۵ كالري وجود دارد. ذرت‌ها داراي فيبر، مواد نشاسته‌اي و سرشار از ويتامين‌هاي A و B و C هستند. به دليل خواص فراوان اين دانه‌هاي ذرت، ذرت شيرين در مواد غذايي بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از ديگر خواص اين دانه‌هاي خوراكي ذرت مي‌توان به كلسيم فراوان، پتاسيم، املاح معدني و آهن موجود در آنها اشاره كرد. ذرت دانه‌اي با طبع سرد و خشك است كه در رژيم غذايي افراد بايد به آن توجه داشته باشند.

 

قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

تركيبات مغذي ذرت

ذرت نه تنها كالري ضروري متابوليسم روزانه را تامين مي كند بلكه سرشار از ويتامين A،B،E و املاح بسياري است. فيبر بالاي آن نقش مهمي در جلوگيري ناراحتي هاي گوارشي از جمله يبوست و هموروئيد و سرطان روده بزرگ ايفا مي كند. آنتي اكسيدان هاي موجود در آن همانند عامل ضد سرطان عمل كرده و از بروز آلزايمر پيشگيري مي كند.

فيبر موجود در يك فنجان ذرت ميتواند ۱۸/۴درصد از نياز روزانه بدن را تامين كند. فيبر به كاهش مشكلات گوارشي مانند يبوست و هموروئيد كمك مي كند. ذرت چون فراوري نمي شود و دانه كاملي است، احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ را كاهش مي دهد.

مدت زمان زيادي است كه مصرف فيبر روش مناسبي براي كاهش ابتلا به سرطان روده بزرگ شناخته شده است، اما داده هاي كافي موجود نيست. البته رابطه مصرف غلات فراوري نشده و كاهش بروز سرطان اثبات شده است. فيبر حركات روده بزرگ را بيشتر مي كند و ميزان توليد شيره معده و صفرا را افزايش مي دهد. همچنين فيبر مي تواند مدفوع شل را حجيم كند و احتمال ابتلا به سندروم روده تحريك پذير و اسهال را كم كند.

ذرت منبع ويتامين B علي الخصوص تيامين و نياسين است. تيامين براي حفظ سلامت نورون و عملكرد ذهني ضروري است. كمبود نياسين منجر به پلاگرا مي شود. بيماري كه علائم آن اسهال، زوال عقل و درماتيت است و ميان افرادي كه تغذيه مناسبي ندارند،ديده مي شود. ذرت منبع غني اسيد پانتوتنيك است كه ويتامين ضروري براي متابوليسم كربوهيدرات، پروتئين و ليپيد در بدن محسوب مي شود.

كمبود فوليك اسيد در زنان باردار منجر به تولد نوزاد با وزن پايين شود و حتي نقص لوله عصبي را به همراه داشته باشد. ذرت مي تواند درصد بالايي از نياز روزانه بدن به فولات را تامين كند. مغز ذرت سرشار از ويتامين E است. ويتامين E آنتي اكسيدان طبيعي است كه براي رشد و حفاظت بدن در برابر بيماري ها ضروري است.

 

قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص ذرت چيست؟

1) ذرت و پيشگيري از يبوست و سرطان: فيبر زيادي كه در دانه‌هاي ذرت وجود دارد به افزايش سلامتي بدن انسان كمك زيادي مي‌كند. پايه اساسي خواص اين دانه‌هاي ذرت را فيبر تشكيل مي‌دهد. فيبر موجود در ذرت با توليد باكتري‌هاي لازم از يبوست و بواسير جلوگيري مي‌كند و در مواردي به كاهش يبوست نيز كمك مي‌كند. علاوه بر آن در جلوگيري از سرطان‌ها مفيد و كارآمد است. فنوليك اين دانه‌ها به همراه اسيد فوليك موجود در آن در درمان سرطان‌هاي كبد و سينه مؤثر است و به دليل وجود فيبر كافي از سرطان پيشگيري مي‌كند. اين گياه همچنين از سرطان روده و بيماري هموروئيد و ديگر بيماري‌هاي گوارشي نيز پيشگيري مي‌كند.

2) تأثير ذرت در افزايش وزن: دانه‌هاي ذرت به دليل آن كه نشاسته زيادي دارند، حاوي شكر و كربوهيدرات نيز هستند كه در فرد با ايجاد كالري بالا به افزايش وزن كمك مي‌كند. براي افرادي كه به دنبال افزايش وزن هستند، مصرف ذرت انتخاب خوبي است اما براي افراد با وزن بالا خطرناك است بنابراين به اين افراد مصرف اين دانه‌هاي خوراكي توصيه نمي‌شود.

3) ذرت، كمك كننده رشد و سلامت اعصاب: دانه‌هاي ذرت به دليل سرشار بودن از ويتامين B به افزايش و بهبود رشد افراد كمك مي‌كند. همچنين فوليك اسيد موجود در اين دانه‌هاي ذرت براي خانم‌هاي باردار مفيد بوده و مصرف آن به ساير افراد توصيه مي‌شود. براي بهبود سلامت بدن و اعصاب، ويتامين موجود در اين دانه‌هاي خوراكي بسيار قابل توجه است.

4) ذرت، محافظ قلب و چشم: روغن ذرت داراي خاصيت امگا ۳ و امگا ۶ است؛ اين روغن بر سطح كلسترول، قابليت ضدآتروژنيك داشته و در نهايت به كاهش بيماري‌هاي قلبي عروقي مي‌انجامد. سلامت قلب با كنترل ميزان كلسترول نامطلوب در بدن انسان تضمين مي‌شود چرا كه مصرف اين روغن از انسداد عروق قلبي پيشگيري مي‌كند بنابراين احتمال سكته‌هاي قلبي را با كاهش فشار خون، پايين مي‌آورد. از ديگر اعضاي مهم بدن انسان كه ذرت‌ها در محافظت از آنها نقش دارند، چشم‌ها هستند. ذرت ويتامين A دارد كه براي تقويت بينايي مفيد و مؤثر است. همچنين اكسيد شدن پروتئين‌ها در چشم موجب تاري ديد افراد مي‌شود اما مصرف ذرت باعث مي‌شود كه لوتئين موجود در آن به پيشگيري از اين آسيب‌ها كمك كرده و لكه‌هاي زرد چشم را كاهش مي‌دهد.

قيمت ذرت فله-قيمت ذرت در بازار آزاد-قيمت ذرت كرمانشاه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت هر كيلو ذرت-قيمت ذرت در بازار ازاد-قيمت ذرت دانه اي-قيمت ذرت فله-قيمت ذرت ايراني-قيمت ذرت خشك مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 201 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593057

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .